Zwemvierdaagse Schans 2022
Buiten

Zwemvierdaagse Schans 2022

Eindelijk is hij er weer; Zwemvierdaagse 2022

Voor iedereen die van zwemmen houdt of graag een sportieve uitdaging aan wil gaan organiseren wij eindelijk weer de zwemvierdaagse op zwembad de Schans!

Tijdens de zwemvierdaagse kun je de uitdaging aangaan om dagelijks 250, 500 of 1000 meter te zwemmen.

Voor wie? voor iedereen die in het bezit is van zwemdiploma A
Wanneer? week 35 maandag 29-8-2022 t/m donderdag 1-9-2022
Hoe laat? tussen 18.00 en 19.30 uur mag er gezwommen worden.
Prijs €5,00 voorverkoop t/m zondag 28-8-2022 €7,50 na inschrijving op maandag 29-8-2022 tussen 17.45 -18.30 uur.

Extra's:
Dagelijkse loterij
Bij het ophalen van de stempelkaart ontvangt iedereen een lot. Dagelijks worden er om 19.00 uur aan het rat gedraaid en zijn er leuke prijsjes te winnen.

Traktatie bij medaille uitreiking en extra lang vrij zwemmen tot 20.00
Op de laatste dag is er, bij het uitreiken van de medailles, voor iedereen iets lekkers. Voor de banenzwemmers die deelnemen zal dit een kopje koffie of thee zijn met een lekkere versnapering. Voor de mensen die deelnemen tussen 18.00 en 19.30 staan er vanaf 19.00 poffertjes klaar. Er mag tot 20.00 uur gezwommen/ gespeeld worden in het bad met de glijbaan.

Clinic open waterzwemmen woensdag 31-8-2022
Op woensdagavond is er een clinic open waterzwemmen bij de Neonput in Raamsdonksveer. Deelnemers van de zwemvierdaagse mogen gratis deelnemen aan deze clinic. Je kunt kiezen voor zwemmen in het zwembad of deelnemen aan de clinic. Voor de clinic is een minimale leeftijd van 9 jaar en zwemdiploma C verplicht. Kinderen tot 12 jaar moeten onder begeleiding van een volwassen zwemmen. Graag op maandagavond doorgeven bij deelnamen aan de clinic.

Inschrijven: Dit kan aan het bad bij de kassa of via deze link:

Wat heb je nodig?

  • Zwemspullen!!
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.